Порядок вирішення спорів з питань газопостачання
Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».
Процедура досудового врегулювання спорів
У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», Ви можете звернутись за телефоном: +38 (063) 550 00 33 (для фізичних осіб); +38 (044) 364 25 31 (для юридичних осіб).
Режим роботи:
понеділок – п’ятниця: 09:00 – 18:00
субота, неділя: вихідний
E-mail: tg@gaszbut.com.ua
Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор – Ткаченко Роман Юрійович.
У разі не вирішення Вашого питання, Ви можете звернутись до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або до суду. Актуальні контакти територіальних підрозділів НКРЕКП можна знайти за посиланням.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.